pátek 10. ledna 2014

Vánoce v Tsukubě ;-)

Tak máme za sebou jak Vánoce, tak i Nový rok. Tak bych Vám všem chtěla popřát všechno nej nej nej do nového roku, ať se vám daří a máte se tak nejlíp, jak jen vy chcete a jak vám bude umožněno :-) Jinak tohle je Vánoční výzdoba, co dělala Tomoko-san na Christmas party, která byla pořádaná pro děti :-) Ola chodí do jednoho klubu, kde jsou maminky s dětmi a tak a ty to pořádali. Bylo to  moc milé a pěkné :-)
No a jinak jsme Vánoce přežili :-) Přiznám se, že při rozhovorech s domovem jsem ukápla slzičku. No dobře, příznám se, že jsem na Štědrý den řvala jako želva! Nestydím se za to, i když pánská část čtenářů určitě zvedne oči v sloup :-) Jela jsem tenkrát do práce kolem 9 ráno, tak jsem si tak říkala, že bych nejradši byla doma s našima a všude by to vonělo Vánocemi. Moje neteře by se nemohly dočkat, kdy už ten Ježíšek konečně jako přijde. Když jsem s nima mluvila po skypu, tak jsem se ptala Štěpánky: "Štěpí, ale tys hodně zlobila tenhle rok, myslíš, že ti Ježíšek něco donese?" A ona na to: "No jako jo, ty tomu totiž, Evičko, vůbec nerozumíš, víš?!" A byla se mnou hotová!! :-) Ale zpívaly mi koledy po skypu a vyprávěly, jak přišel čert a nebo jak tam není sníh, takže bych vlastně už měla přijet (sestra jim říkala, že přijedu, až nebude sníh) ;-) Jsou to zlatíčka :-) Na Vánoce mi chyběli nejvíc :-) Maminka mi říkala, že neměl kdo ozdobit stromek, tak to prej nějak ošolichali s taťkou a že jako neví, jak to dělám, ale že balila dárky dva dny a ne jak já jen přes noc :-D Ale jak říkám, přežili jsme to a jak mi "optimisticky" řekl Jon: "nejsou to první ani poslední Vánoce, které netrávíš doma." Tak jsem mu jen řekla, že mu děkuju, že mě opravdu "potěšil", když jsem potřebovala! :-D
 No ale zpět k Vánocům v Tsukubě. Ty začaly už 22.12.2013 a to slavnostní večeří, která byla pořádaná u Futerů v jejich bytě :-) Původně to mělo být bez dárků, ale nakonec se Sophie (kamarádova manželka z Číny) tak nadchla pro naše Vánoce s dárkama a tak, že nám prý něco malého koupila :-) Takže jsme ještě s Lukášem vyrazili něco koupit. Nakonec jsme měli i stromek, který koupili ve Wonderexu a ozdobili jsme si ho :-) Na fotkách náš stromeček :-)

No ale hlavní starost byla se salátem a rybou. Hlavně, aby se nám povedl salát a koupilo se dost ryby. I když to nebyly tak velké starosti, jaké měl Honza (jel na Vánoce domů do ČR). Jeho hlavní starost byla jestli mu bude chutnat salát...ale no tak Honzíku! :-D :-D (omlouvám se jmenovanému, ale musela jsem to tu dát...přijde mi to vtipné). No takže jsme jeli koupit rybu do Hanamasy, teda já jsem jela koupit rybu. Lukáš trochu zaspal! :-D (představit si pod tím můžete, co jen chcete ;-) ) A zpět jsem jela jako ověšený vánoční stromeček. Měla jsem batoh (narvaný!), jednu tašku v košíku vepředu a jednu na řidítkách a musím říct, že jsem proklínala nápad jet do Hanamasy sama!! No jako málem jsem sebou i flákla! A ne jednou, i když jen málem! :-D No i když já a kolo, to by bylo jako kapitola sama pro sebe! :-D :-D :-D :-D Tuhle jsem málem srazila 2 chodce. Je teda pravda, že hodně pršelo, takže na brýlých jsem měla kapičky a viděla jsem opravdu h......ehm...no neviděla jsem nic! a ještě proti mě jeli auta, takže jsem viděla jen před sebe, asi tak metr. No ale to zase odbíhám :-) 
 Salát se povedl, brambory jsme prvně krájeli normálně nožem (a dokonce vařili na dvakrát! protože Koudelková není schopná ani uvařit brambory! :-D ). No a pak se nám nechtělo, tak jsme přemýšleli, jak to uděláme. Badmintonovou pálku jsme neměli (viz Jarouškův blog), tak jsme si koupili roštík na grilování. No pomoc jsme si nějak museli :-D Ale salát byl vynikající. Jako rybu jsem koupila lososa, dva velké kusy, které stály dohromady asi 1400 yenů ;-) Což je super cena, páč to bylo fakt velké a nakonec z toho bylo asi 7-8 kousků :-) 
 Začali jsme zlehka jen kávičkou, čajíčkem a vínem :-) 

A pak přišlo na řadu smažení řízků a přípravu, no spíš ohřátí, polévky, co donesla Sophie. Bylo tam zelí, nějaká zelenina, a nějaké mořské potvory. Ale mě moc chutnala :-) 

Takže na dalších obrázcích můžete vidět, jak krásně to vypadalo. Teda spíš, co všechno zbylo a nezbylo! :-D Ale byla to fakt luxusní hostina :-) Ola dělala ještě svůj salát :-) Takže jme měli na výběr ze dvou druhů salátů, řízky ze 3-4 druhů různých ryb, polévku, bramborové placky. Dále jsme si mohli dát cukroví z ČR, které donesl Lukáš a Břéťa. Mě naši taky posílali, ale do Vánoc prostě nevydrželo, no! :-D :-D Se to asi vypařilo, nebo já nevím :-) 



Nakonec jsme to ještě zalili svařeným vínem, který udělal Zdeněk :-) Byl vynikající :-) Břéťa ho trochu rozbryndal...brynda! :-D Večer jsme zakončili po několika kelímcích svařeného vína a hře Město, jméno, zvíře, rostlina, věc, kterou jsme měli v anglické verzi, což bylo hodně zajímavé! :-D A pak jsme hráli ještě něco jiného a rozešli jsme se domů, protože někteří z nás ještě šli volat s domovem :-) Ale bylo to moc fajn :-)

Takže to bylo v neděli, pak v pondělí 23. 12. bylo volno, císař má narozeniny, no a 24. jsme šli normálně do práce. Ale když jsme seděli s Lukášem na kafi, tak jsme si říkali, že by nebylo špatné si 24. večer udělat ještě jednu večeři, jen ve dvou. Protože Lukáš měl nějaké měření, tak já jsem zaběhla koupit lososa a udělala jsem ho jen na přírodno a Lukáš uvařil brambory a dali jsme si k tomu kyselé okurky a papriku :-) A páč jsem se pokecla, že pro něj mám dárek, tak mě taky něco koupil. Já jsem mu koupila kompas, aby se už neztrácel :-D Což se mu líbilo, ale říkal, že bez mapy je to naprd! :-D Což má pravdu. A já jsem dosala úžasný dárek, a to kelímky na dělání zmrzliny :-) Všichni si tu ze mě dělají srandu, že mám nejradši zmrzlinu v zimě, blbečci :-D Tak si jí budu dělat doma, aby to nikdo neviděl! :-) A už jsem dokonce zkoušla! Jablková zmrzlina se povedla, pak jsem dělala jogurtovou s borůvkama, ale to nevím, jak dopadla, nemůžu jí vyndat! :-D :-D :-D Takže asi tak :-) A nakonec ukázka dárečků, co jsem dostala. Skřipec a blok od Sophie a Břéti a úžasné náušnice od Oli :-) Když už o tom mluvím, udělám jí tu reklamu :-) Prodává je i na netu, tak se můžete mrknout a případně něco objednat: http://www.fler.cz/macfut :-) Jsou fakt krásné ;-)

Pak v neděli po Vánocích dorazila moje kamarádka z ČR, takže jsme týden jen výletovaly. Měla jsem volno, takže to bylo v pohodě. Projely jsme toho fakt dost :-) Tak příště ;-) Mějte se!! ;-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat