středa 6. listopadu 2013

Tak co, pane učiteli, co vaše třída? No, učí se dobře, to nemohu říct...

Proč ten název? Nooo...jednoduché...mám ráda Cimrmany :-) No jinak koukám, že intervaly mého psaní se prodlužují :-) Jááááj! :-D Nemůžu slíbit, že se polepším, to asi určitě ne :-) Ale můžu slíbit, že se budu snažit. Snad mi to odpustíte. Bohužel jsem ještě nestihla zpracovat všechny fotky z Nikko, takže o Nikko Trip příště ;-) 

Koupila jsem si své oblíbené mms :-) No ale to asi není tak zajímavé, takže k tomu, jak se tu máme. Zrovna včera jsem měla přednášku pro skupinu. Co předcházelo domluvě termínu přednášky bylo zajímavé. Nedávno měl přednášku Ramesh (týpek z laborky), byl tam i Abe-sensei a tak jsem se tak jako opatrně zeptala, že když jsem tu nová, tak jestli bych taky měla mít přednášku. (Já vím....asi jsem blbá a moc aktivní! :-D Takže žádné oči v sloup a smích!!!) Abe-sensei se mě zeptal, jestli ji chci mít. Jsem odpověděla, že jako ani nemusím, ale že to spíš záleží na něm. Tak on odpověděl, že jo, že chce! Byl u toho Rajesh a ten se mi smál, že jsem moc aktivní a snaživá...no má bohužel asi pravdu. Ale aspoň to mám za sebou :-) Další veselá příhoda se stala minulý týden. Měli jsme mimořádná schůzka s Abe-sanem, kde nám „promlouval“ do duše. Bylo to takový divný. Prý to bylo poprvé, říkala Maidhilly. Pak si nás každého zval k sobě a mluvil s námi o datech. Já jsem přišla na řadu až jako poslední…No přišla na řadu...bylo to tak, že jsem čekala skoro do 5 a pořád tam někoho měl, takže jsem už byla mírně nervozní, tak jsem stepovala okolo i s počítačem. On přijde a říká mi: „Na koho tu čekáš?“ a  já „No na vás Abe-sane :-D“ No odpověď byla: Sorry, já jsem zapomněl! :-D No jak na mě mohl zapomenout!!!!!! Tak jsem mu ukazovala presentace co mám a byl spokojený, pokecali jsme o ČR a bylo to ;-) Ale jak na mě mohl zapomenout :-D

   Zase mám pár příhod s Lukášem....já toho kluka mám fakt ráda. Tak třeba...jednou jsme si měli vypnout elektřinu, kvůli nějaké kontrole. Myslela jsem na to celý týden, ale pak sjem málem zapomněla. Ale naštěstí tu mám Lukáše, který mi zavolal to jedno ráno, abych nezapomněla. Je to zlato. Ale proč to vykládám, protože samo o sobě to není vtipné :-) Jak mi tak Lukáš volá, že bych si to měla vypnout, tak se ho ptám: „A kde to mám vypnout?“ „No přeci v kuchyni tam nad ledničkou, jak je ta plastová krabička.“ „No a tam jako tu hlavní páčku mám dát dolů?“ „jj, tu hlavní páčku dáš dolů…tů tů tů tů tů….“ Jak mi to totiž chtěl Lukáš názorně ukázat, tak si vypnul elektřinu v celém pokoji, když mě to vykládal. Prý se domníval, že má mobil a že to bude fungovat i potom :-D :-D :-D já toho kluka zbožňuju!!! :-D

Jinak potom o víkendu (teda 26.10.2013) nás čekala Halloween párty v Hot Staffu. Ještě než jsme tam šli, tak jsme si zašli do indické restaurace na jídlo, jmenuje se to Raja. Bylo to fajn, dala jsem si Tandori směs, tam bylo kuře, shrimky, kebab klobása, pak něco s fazolema, ryba, kuře teda bylo buď obyč, pak kari a pak Tandori. A k tomu sýrové nan! :-) No paráda.


Byli jsme ale tak najedení, že se nám ani do Hot Staffu nechtělo :-) Ale nakonec jsme šli...přeci jen mě osobně lákalo, co se bude dít. Byla to super párty, všichni měli krásné kostýmy. Byl tam lev, elf (Ikuo), pak laborant z Fukushimi (Dominic) a další…jako prdel největší. I když já jsem byla radši venku, páč vevnitř se tancovalo a byl tam rajmbajz :-D Pak dorazili i ostatní z párty u Mari. Mari byla za SWAT! Luxus! :-) Můžete se sami podívat na fotky :-)



 V úterý 29. 10. jsme měli Korean cooking class, na kterou jsme se s Lukynem přihlásili. Učili jsme se Kimbap (pokud kliknete na slovo kimbap, tak tam je návod, jak to připravit :-) ), pak jakousi polévku a jejich tradiční omeletu. Nooo, musím říct, že zajímavé. Ta polévka nic moc, přidala bych tam více cibule a i česneku :-) Dokonce i Lukáš vařil!! A bylo krásné, že i umyl nádobí...sice skoro po všech, což si myslím, že předtím vůbec, ale vůbec neplánoval :-) Mám fota jako důkaz...takže to vypadá, že jsem nic nevařila, ale jako jo, vařila! A měla jsem to dobrý. heč! :-D Kimbap se nám hodně povedl a taky to bylo jediné jídlo z těch třech, co se dalo jakž takž jíst :-)





Jinak co je nového? No konečně měřím!!! :-) Jsem celkem happy, i když to probíhá asi tak, že si připravím vzorek, pak Ito-san všechno udělá a já tam sedím. No a pak vyhodnotím vzorky :-) Musím říct, že takhle dlouho potichu jsem snad nikdy nebyla. Jako je to mazec. Občas něco prohodíme, ale to je všechno. Chudáci kluci potom, když se sejdeme a něco jim vykládám. No ale chápete, co to je pro tak ukecaného člověka jako jsem já sedět téměř 8 hodin bez jediného slova...! Muka!! :-D Myslím, že jediný kdo to může pochopit je Terka Brůčková :-)
 Tak se mějte krásně a příště buď Nikko trip a nebo třeba ještě další zážitky ze země vycházejícího slunce :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat