úterý 1. října 2013

a jedeme!! :-)

Tak a je to tady...! Jedeme do Japonska. Poslední 2 týdny měření v ČR na dvou aparaturách, abych se nenudila :-) Balení na poslední chvíli, při loučení s maminkou, tatínkem a sestřičkama přišly slzičky (jinak by to nešlo) a jede se jak jinak než přeplněným Zlínským expresem do Prahy (přeci jen je pondělí 30.9.2013 a vysokoškoláci jedou do škol). Překvapivě i Airport express byl přeplněný a řidič se toho nebál :-)
 Cesta do Helsinek byla v pohodě. To jsme ještě byli vysmátí :-) Bylo krásné počasí a fotilo se jedna radost. Největší nadšení u mě propuklo, když jsem zpozorovala mraky, jak se řadí za sebe do řady...jak kdyby je někdo rozhrnul :-) Viz fotky ;-) Opět jsem slyšela finštinu a jedla jejich výborný žitný chleba, mňáááám! Na letišti jsem neodolala a koupila si čokoládu KarlFazer, luxusní žáležitost :-)




 Cestu ke gatu do Tokia jsme našli poměrně rychle, přeci jen Vantaa nepatří k největším letištím. 2 hodiny čekání nám zpříjemňoval i znepříjemňoval jeden celkem drzý finský vrabčák (viz foto)! Lukáš se nad ním smiloval a tak ho pohostil kouskem housky a vodou nalitou do víčka od petky. A ten nevděčník to všechno vypil a snědl a pak ještě ukradl i víčko, pro dobrotu na žebrotu! A nemám ani důkaz o krádeži, než jsem ho vyfotila, zdrhnul!
Cesta do Tokia byla celkem dlouhá. Ale dalo se to přežít, když jsem si sedla jinam a měla vedle sebe volno, tak to byla pohoda. Letěli jsme krásným letadlem (Airbusem A340) s Marimekko motivy.



  Já jsem se dobře najedla, dokonce jsme dostali zmrzlinu a pak usnula. Spala jsem cca asi 3 hodiny, Lukyn chudák nespal skoro vůbec (Japonec vedle něj prý strašně smrděl). Na imigračním úředník u kterého sjem byla já 4x vypnul a zapnul tiskárnu než zjistil, že mu došli kartičky na které tisknul (!), takže jak praví mantra Jítušky: "Kruh je čtverec" a jede se dál :-) Takže cestou z Narity (Tokijské letiště) do Tsukuby jsme byli už řádně znavení. Aya nás čekala na nádraží v Tsukubě a jeli jsme do Ninomiya Housu se ubytovat. O ubytování a vybavení zase příště, musím se jít konečně umýt a jdu si ještě lehnout :-)

2 komentáře:

  1. Finský vrabčák je roztomilej a to letadlo s květinama je vyloženě boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Roztomilej? Hajzl jeden, nám ukradl co mohl :-D Jinak to je styl Marimekko, pokud to neznáš: https://www.marimekko.com/ :-)

      Vymazat