úterý 15. října 2013

Nákupy, počasí a nové kolo! ;-)

V neděli mě napadlo, jestli občas vůbec vím, co nakupuju! Byla jsem totiž v drogérii si koupit něco na čištění obličeje no a musím říct, že jsem si vůbec nebyla jistá. No ale zatím nemám žádné rudé skvrny po obličeji , tak jsem koupila asi dobře! :-D Občas fakt člověk jen bezradně stojí u regálu a nevím. No a pak koupí něco, co má pěkný obal a pak jen trne, co z toho vyleze. Zatím mi všechno až na mochi chutnalo :-D Na ukázku sem dám pár obrázků krabiček, které jsem si koupila a v první chvíli jen tušila, co to je...a taky doufala, že je to opravdu to, co jsem si původně zamýšlela! :-) První obrázek jsou různá másla, vlevo je slané a to druhé je "normální". Nejvíc mě dostal "Pan Kukuřice"...z toho jsem nemohla :-) Nevím, co tam říká...ale vypadá u toho fakt přísně!!! :-D :-D :-D Další dvě fotky je krabička od polévky, co jsme si vařili :-) dokonce je tam napsáno, jak se má jaká zelenina krájet! :-) Prostě Japonci...mají na všechno návod! :-)
     


V pátek byl hic jako ehm....no bylo velké teplo! Tím bych to uzavřela a nedávala žádné přirovnání, radši :-) Vlhkost byla odpoledne jen kolem 70%, teplota tak 29°C. Večer byla teplota stejná, jen vlhkost asi 90%. Člověk se tak jako lepí...a Japonci tomu prý říkají beta-beta :-D Což mě taky dostalo :-D Říkala jsem, že budeme dělat beta-beta v Hot Staffu a kdosi (Terka Brůčková) to zase pochopil jinak. Ale to je jiná historie! :-D Do Japonska zřejmě přišlo znovu léto…jupí jééé :-( A já samo nemám žádné letní věci!!! A Mirka mě ještě říkala: "Přibal si tam nějakou sukni, třeba jí unosíš!" :-D Ale mraky byli pěkný :-) Druhá fotka je z mobilu (horší kvalita) a je na ní vidět kousek areálu JAXA :-) A poslední fotka je z mého pokoje na mráčky ;-) ty mě tu občas dostanou :-)



Tuhle byl tak silný vítr (myslím někdy ve středu), že to povalilo kola v Namiki, viz foto. Při západu slunce byli červánky, což nevěstilo taky nic dobrého. Ale nic moc se nestalo...jen další den byl ještě větší vítr a pak i větší teplo :-)

Mám nový kolo!!! tam to jsem vrátila, musím si ho znovu vyfotit a dát ho sem! ;-) Vypadá líp než tam, neskřípou mu pedály a nemá z předního kola osmičku :-D No každopádně jsem dneska málem napálila do těch sloupků, co jsou tady všude zákeřně na cestě!!!!! :-D No jsem fakt nebezpečná! :-D
Abe-san mi minulý týden ukázal tu laborku, kde budu měřit a tak. Taky mi představoval člověka, co u něj budu měřit a co mě bude zaučovat. Je celkem fajn. Každopádně je Abe-san fakt jak naspeedovaná myška, ještě jak je malej a má takový číro nahoru. No fakt ho žeru! :-) Je to fakt týpek. Takovej správně roztržitej a ještě jak je malej, no prostě se musím jen smát, když s ním mluvím. Dneska jsem mu dávala dárek (flašku Becherovky)…no byl celej šťastnej, ani do tašky se mu to nemohlo vejít, ale nacpal to tam a říkal, že až ochutná, tak mě řekne, jak mu to chutnalo. No fakt mám vždycky pusu od ucha k uchu (skoro vždycky), ale zase aby to nevypadalo, že se mu vysmívám…:-) Je moc fajn. Doufám, že to tak bude i později :-) Kdo by se na něj chtěl kouknout, tak ať klikne tady na jeho jméno a ona se mu otevře stránka s jeho fotkou :-)
Na závěr bych ještě chtěla dát fotku sobotního západu slunce....romantika jako blázen :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat