pondělí 7. října 2013

Hot Staff, MamboJumbo a Ninomiya House…prostě víkend :-)

Minule jsem psala, jaký úspěšný den jsme já a Lukyn měli, ale to jsem ještě nevěděla, že den nekončí a že jakmile zajdeme do Hot Staffu, tak zážitků bude přibývat a vše bude vesele pokračovat :-) Potkali jsme tam výborné lidi, pár Čechů, pár Slováků...parádní večer. Ochutnala jsem sušené slazené kobylky nebo to byli cvrčci, nevím, spíš kobylky. Myslím, že po tomhle přiznání mi nikdo nedá do smrti pusu :-D Ale bylo to celkem dobrý. Donesl je John, Kanaďan a místní radní :-) Mají tam spoustu druhů whisky (výborně!), ale nejoblíbenější pití je tam tzv. MamboJumbo. Což je gin s tonikem v neurčitém poměru. Místní majitel a barman ti to míchá zrovna v tom poměru, o kterém si myslí, že je pro tebe nejlepší. Na začátku se ti tedy může stát, že piješ 3/4 sklenice ginu a 1/4 tonicu a po čvrtém, pátém drinku (pokud je zvládneš!!) třeba už jen skoro samotný tonic! No já jsem dala 3 a šla jsem radši zpátky do Ninomiya Housu, měla jsem toho tak akorát. No ale stejně byli asi 3 hodiny ráno nebo možná víc. Čas tam utíkal strašně rychle. To Lukyn dopadl hůř, přišel ale zase jako spořádaný chlapec za světla, asi v 9. No a více bych o tom asi už raději nemluvila :-) Pár fotek pro představu je tady :-) Na fotkách je Tom s MamboJumbo v ruce, Lukyn a pak Anna (z Polska, ta v čepici) a její kamarádka (jméno mi vypadlo...sorry). Budeme myslím častými hosty :-) 



Celou sobotu "chčije a chčije", takže ideální čas dospat Hot Staff. I když mi nebylo špatně, spala jsem skoro celou sobotu…nic se mi nechtělo, takže následovala válečka, odborně řečeno relax. Venku to vypadalo navečer asi takhle...mlha, jemný déšť, takže ideál na spaní. 

V neděli jsem zkoušela vařit polévku! Koupila jsem si nějaké nudle a potřebuju k tomu ještě maso, nebo salám a nějakou zeleninu, pak sůl a tak (i když to možná ne, je tam k tomu nějaký sáček) :-) Těšila jsem se, až budu vařit…ty polohotovky a jídla ze sáčku mi vadí :-) Vaření se povedlo, ale o tom až příště. Dneska bych vám ještě chtěla ukázat, na jakém hezkém místě bydlíme. Vyfotila jsem vnitřní dvorek v Ninomiya House. Je to tu fakt krásné prostředí! Neměla jsem totiž co dělat, čekala jsem na Lukyna, až se vzbudí a půjdeme nakoupit :-) Chudák to má ještě pořád otočený a do 5 do rána nemohl spát :-( Já jsem zatím celkem v pohodě. Tak tady jsou ty fotky....a kochejte se! :-) Příště kulinářský zážitek...aneb Koudelková a Střižík v kuchyni! :-) Krásný den přeju! :-)

 


4 komentáře:

  1. Hezky si tam zijete. Krasny fotky. Tak priste alkohol jen z rukou lekare:-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak tady je spoustu lékařů, hlavně doktorů...takže žádný strach :-D

      Vymazat
  2. Parádně užíváte, to je super :) Přivez mi trochu Mambo Jumbo :D
    A místo, kde bydlíte, je fakt moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mambo Jumbo ti můžu namíchat i sama, nebude to sice tak chutné, jako od Oto-sana, ale určo dáme, až se vrátím ;-)

      Vymazat