sobota 12. října 2013

Spaní v práci a sushi...Japonsko :-)

No původně jsem chtěla nápis napsat v japonštině, ale páč mám za sebou jen tři lekce, z toho jednu jsem vynechala, nechala bych to ještě uležet. Tak začnem od začátku, minule jsem psala o polévce. Byla fakt vynikající, ani špatně nám po ní nebylo, což je myslím dobrý znamení :-) Jinak mi zbyla ještě na dneska. Dojedla jsem poslední porci.

Minulý týden se totiž stalo celkem dost věcí, při kterých jsem myslela, že se počůrám smíchy. Tak zaprvé "Japonské spaní v práci" Prvním byl spící Číňan v kanclu…sedím, pracuju a najednou se za mnou ozve neobvyklý zvuk. Takové chrápání. No a normálně týpek za mnou to zalomil na židli, jen se opřel a normálně usnul, hlavu samozřejmě otočenou dozadu, takže k tomu ještě chrápal :-D To mě vypni!!! :-D Měla jsem co dělat, abych nevyprskla, chtěla jsem ho i vyfotit, ale pak mi to přišlo blbý. Pak se nakonec probudil a proplesknul se a začal zase pracovat! jako by nic :-D No jako jsou to prostě týpci. Tuhle hodila čelo na stůl zase jedna studentka z Číny, šíří se to jako epidemie! Za chvilu budu spát taky! :-D Ještě teď když si na to vzpomenu, tak se směju. Připomíná mi to příhodu z Hejráče, kdy jsme tam byli na konferenci a někdo tam příšerně chrápal, tak tak koukáme, kdo to je a jakýsi zavalitý chlapík. No ale jaké bylo naše překvapení, když tento spící chlapík byl následující řečník! :-D 
Druhou událostí je kurz japonštiny, který jsme si zaplatili s Lukášem. No a to taky bylo něco! Půlku hodiny jsem nevěděla, co říkám. Ale není to taková hrůza, tak zase na jednu stranu je to jen Introduction. Občas jsem tam byla pěkně vytlemená, protože jsem tam slyšela úplně něco jiného než Lukáš říkal :-D Lukyn se svýma hláškama typu: hele, co s tou Des Kou vlastně pořád dělají (spojení des ka se používá v japonské otázce) a při učení číslovek (ichi, ni, san, yon, ...) s tím, kde nechal Itchy Scratchyho :-D No a pak se nesměj.
Další věcí byla návštěva Hamazushi ve městě. Celkem příjemný podnik. Viz fotky. Je to tam tak, že je tam takový pás, na kterém jedou různé mističky se sushi a ty si odebereš, kterou chceš. Pak až se dojíš, tak přijde paní a spočítá ti ty talířky a řekne ti, kolik máš platit a ty to pak při odchodu zaplatíš. Celkem dobrý systém a při poměru výkon/cena je to dobrá sushi restaurace. Měla jsem jedny vynikající závitky…viz fotka! Vypadalo to hodně jedovatě a bylo to luxusní. Chutnalo to fakt výborně. Zjistila jsem, že čím míň vábně to vypadá, tak tím je to chutnější. Ale předpokládám, že to neplatí o všem. Zpátky jsme jeli opět na kole a zjistila jsem, že fakt si to kolo musím vyměnit. Z předního kola mám osmičku a celkově to kolo vrže a tak…takže je to naprd.



Večer jsme dali posezení u piva na křesílkách v Ninomiya Housu, byl to super večer ;-) Krásné teplé počasí, bylo to trochu jako o dovolené. Vykládali jsme a bylo fajn. Pak jsem vyfotila jednoho hezkého pavouka, kterého se Lukáš bojí, ale ti, co mě znají, tak ví, že pavouky nemám ráda ani já. Ale tak aspoň na malou chvilinku si tu můžu hrát na hrdinu :-) 
Jo a konečně pořádně spím…lehla jsem si totiž na zem. Je pro mě ta matrace moc měkká :-) Nedá se to! Od té doby, co spím na zemi mi zmizela bolest zad a probouzím se v mnohem lepší náladě :-) Jinak pavouček je na foce tady a připojuju i fotku mého bivakování na zemi :-)
 
A s obrázkem pavoučka se s vámi pro dnešek loučím. Takže dobrou noc neboli お休みなさい.  

4 komentáře:

  1. To sou my teda zazitky!:-D. Sushi vypada krasne. Toz se tesime na dalsi tve zazitky.

    OdpovědětVymazat
  2. To máte normálně povolený, hodit čelo při práci? :D To by se mi taky líbilo :) máme ve studovně gauč :D
    mimochodem - bezvadný tričko s žirafou :) a to sushi, i když syrový, fakt vypadá hodně dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no já bych si hodit čelo nedovolila, ale lidi z kanclu, co jsou z Číny to dělají běžně! :-D
      Jinak uvařený sushi už nebude sushi :-D Je to ale výborný ;-)

      Vymazat