čtvrtek 17. října 2013

Propásnuté zemětření, jablka a korejská restaurace...víkend jak vyšitý! :-)


O víkendu (a hlavně po víkendu) se stalo hodně věcí, až mě překvapuje, co všechno je schopno se stát v tak krátkém čase. Ty tři věci v nadpise spolu souvisí jen tak, že se stali během víkendu :-D Jinak žádnou jinou společnou věc v tom nevidím :-) A nebo to možná může být tak, že po zemětřesení jsme snědli jablka a šli do korejské restaurace :-D :-D
Začněme tedy "optimisticky"! V pátek bylo zemětřesení…moje první zemětřesení tady, které se dalo jakž takž cítit….a já ho propásnu!! Vůbec jsem ho necítila :-D To je prostě Koudelková :-D Ale stěžovat si nechci, spíš jsem ráda :-) Pro ilustraci mapka :-)
Sobota byla ve znamení odpočinku a relaxace, přeci jen po pátečním Hot Staffu, když člověk přijde ve 4 si musí trochu odpočinout ;-) Takže byl rest a pár filmů :-) No a pak dokonce projížďka na kole :-) 
V neděli jsem se vzbudila jsem se poměrně brzy, už kolem půl 9, takže jsem stihla celkem dost věcí. Jako třeba vysát celý pokoj a uklidit koupelnu. Budu teď určitě vypadat jako prase (doufám, že se se mnou někdo nepřestane bavit), ale konečně jsem si vysála ten pokoj!!!! Nebyla jsem schopná to udělat dřív! :-D

 V 5pm jsme se měli potkat s Honzou u Hot Staffu. Jeli jsme pak nakupovat do jednoho marketu, kam jsme jeli zkratkou....bylo to sice dál, ale zato horší cesta (hláška z filmu Sněženky a Machři, kdyby to někdo nepoznal). Ale fakt je to dál než většina marketů, takže to nebyla zkratka, je tam ale zase levnější ovoce, zelenina a je možné tam najít i těstoviny a další „evropské“ zboží. Takže to stálo za to. No jako s tím ovocem je to špatné. Tuhle jsem kupovala jablko za 124 yenů to je asi 25 Kč a to bylo prosím JEDNO jablko!!!! Jak poznamenala Zuzka, cituji: „Ty jo, tak to bych to jabko snědla i s bubákem a štopkou!“ No neudělala jsem to jinak, co si budeme povídat :-D :-D No tady jsem koupila 6 jablek za 300 yenů. Takže mě tam rozhodně uvidí častěji!!! ;-) Ještě poznamenám, že mě Zuzka nabízela, že mi jich pár pošle, prý jich mají přes moc, ale jak správně poznamenala, než by to dorazilo sem, byl by z toho přišel prach. Což je pravda! :-D
No a pak jsme vyrazili do korejské restaurace Takarajima. Typická korejská restaurace s ohništěm uprostřed, kde si člověk může ogrilovat vše, co si objedná :-) My jsme ochutnali slaninu a pak klobásku, měli jsme k tomu i 2 saláty. Pak jsme ochutnali jsme taky Kimchi (čti: kimči) a tady je dokonce i recept (stačí kliknout na slovo recept). Bylo fakt dobré. To co si pamatuju z Koreje já, bylo děsivý! Divná chuť a hodně ostré. Ale tohle bylo fakt dobré! I mě chutnalo :-) Nestihla jsem zajistit fotografie než jsme začali jíst, takže jen obrázky toho, jak už je to napůl snědené! :-D Pozdě, ale přeci :-D 


Ale skončili jsme už v 7 s jídlem a moc se nám nechtělo jít „spát“. Tak jsme zašli do obchodu jménem Yamaya, což je obchod s alkoholem, celkem levným. Upřímně zajít do uličky, kde byly whisky bylo pro mě utrpením! Když jsem tam viděla toho Jamesona, Ballantine's, Jack Danielse, Grant's, Tullamore a další. U srdce mě bolelo, když jsem viděla ty ceny!!! Jako neskutečné, například 12-ti letého Jamesona za asi 3200 yenů (na CZK je to 640) a u nás to stojí asi 850 Kč. No jako…to je něco pro mě a Toma Cvrčkovýho! ;-) No takže jsem s těžkým srdem odcházela jen s 2 pivy a mandlema s rybičkama (je to mňamka, ale ostatním to nechutná, takže aspoň zbyde více na mě! Tím ale nechci říct, že je to důvod proč si to kupuju! :-D ale tak možná trochu! :-D a šli jsme si sednout do Ninomiya Housu na dvůr. Seděli jsme a kecali. Moc příjemný večer :-) 

Přeju Vám příjemný den! :-) A co příště? No uvidíte!! :-) Tak ahooooj! ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat